Ekonomi

Trump kampanyası Harris’in adaylığına odaklanıyor

Donald Trump’ın başkanlık kampanyası, Kamala Harris’in geçen ay Başkan Joe Biden’ın yerine Demokrat Parti’nin başkan adayı olarak beklenmedik yükselişine karşılık stratejisini yeniden düzenliyor.

Başlangıçta geniş kapsamlı bir ulusal strateji planlayan Trump’ın ekibi, şimdi daha önce güvenli kabul edilen eyaletleri korumaya ve Pennsylvania ve Georgia gibi geleneksel savaş alanlarına yoğunlaşmaya odaklanıyor.

Eski başkanın uzun süredir danışmanlığını yapan Corey Lewandowski yarışın dinamiklerinin değiştiğini kabul etmekle birlikte yarışın hala Trump’ın lehine olduğunu savundu.

Trump’ın kampanyası, Harris’e karşı saldırı reklamlarının yayınlanmasındaki gecikmeler ve Senatör JD Vance’in Trump’ın aday adayı olarak seçilmesiyle ilgili endişeler gibi zorluklarla karşılaştı. Vance’in geçmişteki tartışmalı yorumları Cumhuriyetçi liderlerin ve bağışçıların eleştiri ve endişelerine neden oldu.

Mayıs ayında kampanya çalışanı Austin McCubbin tarafından hazırlanan bir iç yazışmada, Biden’ın değiştirilmesi olasılığı öngörülmüş ancak Harris’in liderliğindeki bir adaylık için belirli stratejiler sunulmamıştı. Anketör Tony Fabrizio, Harris’in geçici bir anket artışı yaşayacağını tahmin etmiş ve daha sonra Biden’ın başkan yardımcılığı görevine odaklanmasını beklemişti.

Trump’a yakın MAGA Inc süper PAC, 21 Temmuz’da Harris’i salıncak eyaletlerde hedef alan bir TV reklam kampanyası başlattı. Bu arada Vance, geçmişine ve siyasi kaygılarına uygun olarak çabalarını Rust Belt eyaletlerine odaklıyor.

Trump’ın Harris’e yönelik kişisel saldırıları, Ulusal Siyah Gazeteciler Birliği’nin bir etkinliğindeki tartışmalı sözleri ve Georgia’nın Cumhuriyetçi valisi Brian Kemp’e yönelik eleştirileri de dahil olmak üzere olumsuz dikkat çekti. Bu eylemler, hayati önem taşıyan savaş alanı eyaletlerindeki kilit destekçileri yabancılaştırma riski taşıyabilir.

Daha önce geleneksel olarak Demokratların kalelerinde kampanya yürüten Trump, geçtiğimiz Cumartesi günü Georgia gibi rekabetçi eyaletlerde kampanya yürütme temel stratejisine geri döndü. Georgia’da yapılan anketler yarışın başa baş gittiğini ve Trump’ın az farkla önde olduğunu gösteriyor.

Kampanya reklam harcamaları da rekabetin yoğunlaştığını yansıtıyor. 22 Temmuz’dan bu yana Harris ve komiteleri Trump ve müttefiklerine 112 milyon dolara 70,1 milyon dolar daha fazla harcama yaptı. Harris’in kampanyası ayrıca Trump’ın çekincelerini gölgede bırakan önemli reklam alımları da yaptı.

Trump kampanyasının yaptığı ayarlamalar, Kasım ayındaki seçimlere giden yolda değişen siyasi manzaranın altını çiziyor; her iki kampanya da kıyasıya çekişmeli geçecek bir yarışta kritik eyaletler için aktif bir şekilde mücadele ediyor.

Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort